به گزارش هنرآنلاین، شیرین پرتوی مدیر گالری شیرین گفت: طی صحبت‌هایی که با مهدی شادی‌زاده دبیر جشنواره جایزه «عکس ۵» داشتیم، تصمیم گرفتیم با این جشنواره همکاری کنیم و قرار است نمایشگاهی از آثار منتخب این جشنواره در گالری شیرین برگزار شود.

مدیر گالری شیرین در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه ۲۶ شهریور ماه سال جاری به مدت ۱۲ روز در گالری شیرین برگزار می شود. همچنین قرار است کنسرت پیانو همزمان با نمایشگاه برگزار شود که دنبال اخذ مجوزهای لازم هستیم.

مدیر گالری شیرین در پایان گفت: این نمایشگاه بخش ویژه جایزه «عکس۵» است که در طبقه بالای گالری آثار هنرمندان خارجی که در این مدت از این جشنواره حمایت کردند و در طبقه پایین تعدادی از آثار منتخب که توسط شورای سیاست گذاری انتخاب شده است در معرض دید عموم قرار می گیرد.

عوامل این پروژه عبارتند از: مهدی شادی‌زاده موسس، دبیر، صاحب امتیاز، عضو شورای سیاستگذاری جشنواره «عکس ۵»، علیرضا شادی‌زاده عضو شورای سیاستگذاری و صاحب امتیاز، فرهود نصیری عضو شورای سیاستگذاری، صاحب امتیاز و عکاس، فیلیپ آیش‌هورن دبیر بخش بین‌الملل، مهسا سیاوشی مشاور هنری، سیاوش دمیریان مشاور هنری، پریا آیش‌هورن مشاور هنری، احسان محلوجی مدیر اجرایی، سیمین بایرامی مجری هنری، بیتا مشعشعی فکور  مجری طرح، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.