به گزارش هنرانلاین، بیست و چهارمین جشنواره فیلم شانگهای پذیرای «بی‌سر»، سومین ساخته کاوه سجادی حسینی است که از 21 تا 30 خرداد در چین برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در رده جشنواره‌های الف جهانی است که همراه با توکیو از بزرگترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم در آسیا محسوب می شود.

پیش از این فیلم «بی‌سر» در بخش اصلی چهل و چهارمین دوره جشنواره موسترای سائوپائولو که مهم‌ترین رویداد سینمایی آمریکای جنوبی است به نمایش درآمد و بیشترین ظرفیت نمایش آنلاین را به خود اختصاص داد.

«بی‌سر» از فیلم‌های مستقل سینمای ایران به تهیه کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری است. فیلمنامه را پیام لاریان، صادق خوشحال و کاوه سجادی حسینی به طور مشترک بر اساس طرحی از کاوه سجادی حسینی به نگارش درآورده‌اند و در خلاصه داستان فیلم آمده است: «چرا می‌خوای بکشیش؟ اون اندازه یه بچه دو ساله می‌فهمه.» 

الهام کردا و مهدی کوشکی بازیگران اصلی «بی‌سر» هستند  و رویا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند و پخش بین‌المللی آن را شرکت هنر بدون مرز انجام می‌دهد.