گروه تجسمی هنرآنلاین: ششمین دوره اتاق طراحی مادرید Drawing Room Art Fairs در دو بخش مجازی و حضوری در حال برگزاری است. بخش اصلی اتاق طراحی مادرید ۲۰۲۱ از ۲۶ تا ۳۰ می در کاخ سانتا باربارای مادرید برگزار می‌شود.  

در بخش مجازی این رویداد بین‌المللی که از ۱۵ می آغاز به کار کرده است ۱۹ گالری  شرکت دارند و هرکدام نمایشی انفرادی از آثار یک هنرمند را ارائه می‌کنند. گالری‌هایی از بوینوس آیرس، لیسبون، والنسیا، برلین، پاریس، توکیو و... در این رویداد حضور دارند و از ایران نیز گالری اُ به نمایش آثاری از اشکان صانعی پرداخته است.  

اتاق طراحی مانند یک رصدخانه در زمینه طراحی بین‌المللی معاصر و یک تجربه منحصر به فرد و ابتکاری برای کشف آخرین روند نقاشی معاصراست. این رویداد برای مجموعه‌داران هنر فرصتی فراهم می‌کند تا شروع  به جمع‌آوری آثار هنرمندان بین‌المللی کنند. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه مجازی می‌توانند تا ۳۰ می به نشانی https://drawingroom.store/online-fair-2021/ مراجعه کنند. 

اشکان صانعی متولد ۱۳۶۳ ارومیه است و در رشته نقاشی تحصیل کرده است. او نمایشگاه‌های انفرادی متعددی را برگزار کرده و موفق به دریافت رزیدنسی مرکز بین المللی Qingyun چین شده است. آثار صانعی در آرت فر آرتیسیما در ایتالیا نیز به نمایش در آمده است. صانعی برگزیده اول چهارمین سالانه نقاشی معاصر اصفهان، ایران ۱۳۸۳ و نفر اول رشته طراحی چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی دانشجویان، همدان، ایران ۱۳۸۲ بوده است.

او آثاری از مجموعه «A Long Exhausted Summer» را در آرت فر مادرید به نمایش گذاشته است که با استفاده از بریده‌های کاغذ و چسباندن آنها بر روی زمینه شکل گرفته و همراه با اندکی رنگ، ترکیب‌بندی‌های گوناگونی به وجود آورده است.