به گزارش هنرآنلاین، رامین بهنا، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «بهنا» درباره مجموعه «آموزش جامع پیانو» گفت: این مجموعه شامل ۲۹ ویدئوی آموزشی است و هر کدام از این ویدئوها شامل ۲۰ دقیقه آموزش ساز پیانو است که هنرجویان مبتدی می توانند از این مجموعه استفاده کنند.

سرپرست گروه موسیقی «بهنا» خاطرنشان کرد: این ویدئوها شامل هشت ساعت آموزش ساز پیانو است که از سوی مجموعه خنیاگر منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

این نوازنده پیانو در ادامه بیان کرد: این همکاری از خرداد ماه سال گذشته شکل گرفت و ضبط این مجموعه را از شهریور ماه شروع کردیم که تا یک ماه قبل مشغول ادیت و ساخت این مجموعه بودیم زیرا نت های این مجموعه آموزشی به صورت پی دی اف در اختیار هنرجویان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: ما دوست داشتیم کاری ارائه دهیم که هنرجویان حتی در مرحله مبتدی بتوانند از پایه ساز پیانو را بشناسند و اگر نمی توانند به هر دلیلی نزد اساتید برای آموزش بروند به کمک این ویدئو ها این ساز را یاد بگیرند.

این نوازنده با اشاره به اینکه تمامی این مجموعه به هم پیوسته است، افزود: قرار است این ویدئوهای آموزشی ادامه دار باشد تا هنرجویان دوره پیشرفته هم بتوانند از آن استفاده کنند که به زودی ضبط ویدئوهای جدید را شروع می کنیم.

این آهنگساز خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوع این است که هنرجویان باید بعد از هر درس تمرین های لازم را انجام دهند زیرا آموزش بدون تمرین موثر نخواهد بود.

وی در پایان گفت: این مجموعه آموزشی که شامل «پیانو ۱» و «پیانو۲» می شود به اندازه یک سال آموزش برای هنرجویان است و تکنیک های پایه، اطلاعات تئوریک، سبک های مختلف  و... آموزش داده شده است.