گروه موسیقی هنرآنلاین: سیدمحمدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز ۲۱ اردیبهشت امسال در نامه‌ای به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درخواست قرار گرفتن اجراهای موسیقی در گروه دو مشاغل و از سرگیری اجراهای موسیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ارائه داد اما همچنان خبری از پاسخ ستاد به نامه معاون هنری وزیر ارشاد درباره برگزاری کنسرت‌ها نیست.

با این وجود کنسرت‌هایی در جزیره کیش برگزار می‌شود که بلیت آنها با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسد. همین موضوع سبب شده برخی تهیه‌کنندگان مطرح موسیقی بیش از اینکه در تلاش برای برگزاری کنسرت در تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند، رو به اجرا در جزیره کیش بیاورند که نظارت چندانی روی قیمت بلیت‌ها نمی‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در سایت‌های فروش بلیت کنسرت، روز سوم خرداد کنسرت بهنام بانی، روز سه‌شنبه چهارم خرداد کنسرت آرون افشار و روز چهارشنبه پنجم خرداد کنسرت علی زندوکیلی با قیمت بلیت ۱۸۰ تا ۳۶۰ هزار تومانی در فضای باز مجموعه خلیج فارس جزیره کیش میزبان مخاطبان می‌شود.

این کنسرت‌ها در شرایطی در جزیره کیش برگزار می‌شود که هنوز از برگزاری اجرای زنده در تهران خبری نبوده و همچنان در پایتخت باید شاهد اجراهای آنلاین باشیم. به صورتی که حتی خبرهای تایید نشده‌ای از اجرای آنلاین شهرام ناظری خبر می‌دهد.

به تازگی بَنِرهای تبلیغاتی در مناطق مختلف شهر تهران با تصاویری از شهرام ناظری دیده می‌شود که بر طبق اطلاعات منتشر شده روی این پوسترها، شهرام ناظری قرار است ۷ خرداد از طریق یکی از شبکه‌های تلویزیون اینترنتی برای مخاطبان به اجرای زنده بپردازد.

حال باید دید آیا تا آن زمان امکان برگزاری کنسرت به صورت حضوری در پایتخت فراهم می‌شود یا اینکه همچنان با سیاستی دوگانه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا طرف هستیم.