به گزارش هنرآنلاین، الهام حسامی کارگردان مستند «ماه در تکه‌آینه» با همراهی نرگس آبیار، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی ، پدرام شریفی، امین میری، آرمین رحیمیان و بانیپال شومون به چگونگی ساخته شدن فیلم «شبی که ماه کامل شد» از شکل‌گیری ایده تا پایان فیلمبرداری و بازتاب‌های جهانی آن پرداخته است. همچنین در این فیلم با شخصیت‌های واقعی در خانواده‌ی فائزه منصوری گفت‌وگو شده است.

«ماه در تکه‌آینه» دومین همکاری حسامی با آبیار است؛ او پیش‌تر مستند پشت‌صحنه‌ فیلم‌ سینمایی «نفس» را با عنوان «هم‌نفسان» ساخته بود. حسامی علاوه بر این آثار، تصویربرداری و ساخت چهار مستند پشت صحنه از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و ساخت بیش از ده مستند را در کارنامه‌ خود دارد.

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۹۸ بود که در سی‌وهفتمین جشنواره‌ فیلم فجر موفق به دریافت شش سیمرغ بلورین از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد.

عوامل فیلم مستند «ماه در تکه‌آینه» عبارتند از کارگردان: الهام حسامی، تدوین: شهروز توکل، صداگذار: عرفان یزدی، موسیقی: محمد بختیاری، تصویربرداران: مهدی آزادی‌ و طاها آبیار، تصویربردار پشت صحنه: الهام حسامی، صدابردار: عبدالله حیدری، مشاور رسانه‌ای: مهسا همتی، اصلاح رنگ و نور : مرکز گسترش فناوری سینمایی مجد، تهیه شده در هفت هنر ماندگار.