به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، شهاب‌الدین ارفعی متولد ۱۳۳۶ دانش‌آموخته معماری از دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۵۸ خوشنویسی را با نستعلیق نزد شادروان استاد عبدالله فرادی آغاز کرد و سپس شکسته‌نستعلیق را نزد استاد یدالله کابلی و خط کوفی را نزد استاد سیدوحید موسوی جزایری آموخت.

دستنوشته‌های کوفی گسترده‌ترین حوزه هنری و فرهنگی مشترک جهان اسلام است که با تغییر جزئی از شرق تا غرب گسترش داشته و تا امروز یادگار مانده است. آثار ارائه‌شده در این نمایشگاه به مواردی چون بهره‌گیری از خوشنویسی کوفی به عنوان محمل پدید آوردن آثار حوزه هنرهای تجسمی، بهره‌گیری از ادبیات فارسی در متون و نوشته‌ها و بهره‌گیری الگوهای خوشنویسی ایرانی در پدید آوردن ترکیب‌بندی تاکید دارد.

آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی کوفی اولیه امروز جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه تا ۷ خرداد می‌توانند روزهای عادی ساعت ۱۰ تا ۱۸ و روزهای تعطیل ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.