به گزارش هنرآنلاین، پریا فرخی متولد ۱۳۷۱ است و دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته نقاشی به پایان برده است. این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی هنرمند و شامل ۴۱ اثر نقاشی است که با تکنیک پاستل روغنی، خراش و کلاژ روی مقوا و کاغذ کشیده شده اند. پریا درباره «دشت امکان» می‌گوید: 

«ایده‌های اولیه این مجموعه زمانی شکل گرفتند که مشغول مطالعه و تحقیق در زمینه نقاشی کلاسیک ایرانی خاصه نگارگری مکتب تبریز دوم بودم. این فکر که چگونه می‌توانم فضای سنتی نگارگری ایرانی را گسترش دهم و در نقاشی معاصر از آن بهره برم، در این مجموعه برای من سوالی بود که بسیار از خودم می‌پرسیدم. می‌کوشیدم که به دیالوگی متفاوت با سنت گذشتگان برسم و بتوانم از کدگذاری نگارگری ایرانی در بیان وضع معاصر خودم بهره ببرم» 

مریم راستی، مدیر گالری شریف، در بخشی از یاداشتی که بر مجموعه «دشت امکان» نوشته، درباره این مجموعه چنین آورده است: «نقاشی‌های پریا فرخی پر است از فضاهای لایه لایه و تو در تو که با خط‌ها و حجم‌های هندسی از یکدیگر جدا شده اند. فضاهای حدگذاری شده، مقید و مشخص که بی‌کرانگی پس‌زمینه را می‌شکنند و گونه‌ای جبر می‌آفرینند. استفاده از تکنیک کلاژ نیز این امر را بیشتر می‌نمایاند؛ گویی جهان در لفافه‌ای است و از لایه‌هایی درهم و در کنار یکدیگر تشکیل شده است. پریا این جهان‌های درهم‌پیچیده را با قراردادن لایه‌های متوالی رنگ بر روی هم و با استفاده از تکنیک خراش ساخته است. رنگ‌ها روی هم قرار گرفته‌اند و نقاش با خراش فیگورها و خط‌ها را از لایه‌های رنگ بیرون کشیده است. در بسیاری از آثار فیگورهای کوچک و (در نگاه اول) نامتمایزی وجود دارند که از بین رواق‌ها یا دروازه‌ها در حال عبور اند؛ گاه جمعیتِ لولیده درهم و متمرکزی از آن‌ها و گاه یک تک فیگور سرگردان در فضایی محدود شده» 

این نمایشگاه از تاریخ جمعه ۳۱ اردیبهشت تا سه‌شنبه ۱۸ خرداد در گالری شریف برپا است. ساعات بازدید از یکشنبه تا پنجشنبه ۱۲ تا ۱۸ و روز جمعه از ساعت ۴ تا ۲۰ است. گالری شریف در خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ واقع شده است.