گروه تجسمی هنرآنلاین: اثری از علی دل‌زنده‌روی به مرحله نهایی بخش حرفه‌ای مسابقه بین‌المللی «Fini» در سال ۲۰۲۱ راه یافت. این مسابقه هرسال توسط بخش فرهنگ دانشگاه ملی «اتونوما دل استادو هیدالگو» Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo در کشور مکزیک، با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقه موضوع اصلی «آب» است و در دو گروه حرفه‌ای و دانشجویی، آثاری در رشته‌های عکاسی، تکنیک‌های جایگزین (تمبر دیجیتال، فتومونتاژ و...)، پوستر ، فیلم بلند، کوتاه و مستند در این مسابقه شرکت دارد. هر سال هم‌زمان با برپایی مراسم اعلام اسامی منتخبین و نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه Fini ، ورکشاپ و کنفرانس‌های متعددی در ارتباط با موضوع رویداد برگزار می‌شود.

علی دل‌زنده روی درباره پوستری که با موضوع کمبود آب طراحی کرده است گفت: « این پوستر «آب، روح هستی و زندگی» نام دارد و در طراحی آن کوشش کرده‌ام با استفاده از رنگ زرد پس‌زمینه، زنگ خطر ناشی از کمبود آب در کره زمین را به صدا در بیاورم. در عین حال، رنگ کیسه محتوی آب که در پیش‌زمینه و در میانه‌ی کادر قرار دارد، به طیف‌های رنگ آبی بوده و نسبتاً در تقابل با پس‌زمینه است. تقابلی که با توجه به مکان قرارگیری بسته‌بندی، تمرکز بر اهمیت آب را نشان می‌دهد. اما استفاده از فرم کیسه خون که در این اثر به شکل کیسه‌ آب تصویر شده است، بیانگر این پیام است که آب برای نوشیدن، شستشو و... به حفظ تعادل و حیات انسان کمک می‌کند؛ بنابراین ارزش آن کمتر از خونی نیست که در رگ‌های جانداران در جریان است. در واقع تمام موجودات هستی، در هر شرایطی که باشند وابسته و نیازمند به آب هستند.»

دل‌زنده روی فارغ‌التحصیل طراحی گرافیک و عضو انجمن طراحان گرافیک ایران و عضو انجمن نقاشان ایران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۸۰ آغاز کرد و آثارش در چندین جشنواره ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته شده است. او علاوه بر کسب جوایز و مقام‌های مختلف در رشته گرافیک، داوری و مدیریت چندین جشنواره در رشته‌های عکاسی، پوستر، کارتون، تصویرسازی و… را به عهده داشته و کیوریتور چندین نمایشگاه هنری نیز بوده است. او هم اکنون مدیر گروه هنر دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز کیش است.