به گزارش هنرآنلاین سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیتی برای درگذشت شهیدی نوشته است:

«استاد عبدالوهاب شهیدی مهارت و معرفت را به غایت در هنر موسیقی جاری کرد و با دغدغه جانانه برای همه ابعاد اثر موسیقی که هر یک نقشی هماهنگ و همساز در اثر دارد، شخصیت هنری متمایزی یافت. استاد عبدالوهاب شهیدی خواننده و نوازنده توانمند و برجسته ایران است که با شناخت دقیق و عمیق از شعر، آواز و تصنیف می خواند.

استاد شهیدی آثار و تصنیف های ماندگاری را برای موسیقی ایران و ایران به یادگار گذاشت و با آثارش و همراهی و همدلی با هنرمندان شاخص موسیقی در دهه های گذشته  در تاریخ موسیقی و هنر این سرزمین را نقشی خوش زده است.

سیدمجتبی حسینی در ادامه این پیام نوشته است: درگذشت هنرمند گرانقدر و بی بدیل موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی را به خانواده بزرگوارش، هنرمندان و مردم دوستدار موسیقی تسلیت می گویم. نام و یادش همیشه به نیکی در فرهنگ و هنر ایران باقی است.»

در پیام تسلیت محمد اله‌یاری، مدیر کل دفتر موسیقی برای درگذشت استاد عبدالوهاب شهیدی هم چنین آمده است:

«درگذشت هنرمند ارزشمند موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی،  ضایعه‌ای بزرگ و ناراحت‌کننده است. مرحوم شهیدی دارای منشی بزرگوارانه در زندگی اجتماعی خود بود و در عمر پرتلاش هنری خود، آوازهای زیبایی خلق کرد و اکنون به جاودانگی پیوست، اما نغمه‌های دلنشین او تا ابد در یادها خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده بزرگ ایشان و تسلیت به جامعه موسیقی کشور به خاطر از دست دادن این استاد پیشکسوت، از درگاه خداوند برای این خواننده و نوازنده کشورمان، علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان را مسئلت می‌کنم.»