به گزارش هنرآنلاین، گالری آرتیبیشن در جدیدترین نمایشگاه خود نگاهی به آثار سه هنرمند دارد. این نمایشگاه به کارهای محمدعلی ترقی‌جاه، ناصر اویسی و صادق تبریزی پرداخته است و نمایشی خیالی از آثار پر احساس و آرام این سه تن خواهد داشت. عوامل دوگانه از هنر ایران از یک سو، و به کار رفتن تکنیک غربی از سوی دیگر، دائماً در هنر این سه تن هر چند متفاوت اما با رفتاری احساساتی و برداشتی نوستالژیک به چشم می‌خورد. سوژه‌های شرقی چون زن و مرد دلباخته، مادیان و ماکیان ساکن و در حال حرکت در هنر آن‌ها مشهود است و گاه سوژه‌ها و موضوعات به هم نزدیک می‌نمایند. ترقی‌جاه، تبریزی و اویسی جزو هنرمندان نوپردازی هستند که از گنجینۀ هنر قدیم هر یک به سبک و سیاق خود بهره برده‌اند و در تعالی هنر ایران به جان کوشیده‌اند.

این نمایشگاه از روز جمعه هفدهم اردیبهشت در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد و تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

بازدید از نمایشگاه با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود و علاقمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینۀ ارشاد، نرسیده‌به همت، گل‌نبی (غرب)، میدان احمدی‌روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ مراجعه کنند.

همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند، به صورت آنلاین و همزمان با آغاز نمایشگاه در نشانی Artibition. Net دایر خواهد شد.