گروه موسیقی هنرآنلاین: حمید هیراد که مدتی است از بیماری سرطان رنج می‌برد و به تازگی مرحله‌ای جدید از شیمی‌درمانی را پشت سر گذاشته، به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا شده و به دلیل عادی نبودن شرایط، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

شرکت فرهنگی هنری «آوازی نو» با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر افزود: حمید هیراد روز گذشته 11 اردیبهشت با علائم ابتلا به کووید 19 به پزشک مراجعه نمود و پس از انجام تست‌های اولیه مشخص شد به ویروس کرونا مبتلا شده است. از آنجا که ایشان مراقبت و درمان بیماری زمینه‌ای خویش را تحت نظر پزشکان محترم بیمارستان شریعتی انجام می‌دهد، این تیم محترم تصمیم به بستری و درمان بیماری کرونا در همان بیمارستان گرفت.

این شرکت همچنین در پایان بیانیه از تمام مردم شریف و طرفداران این خواننده جوان درخواست کرد اخبار موثق را در این خصوص بر اساس اطلاعیه‌های رسمی این موسسه دریافت کنند.

حمید هیراد که بیش از یک سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، فروردین امسال پنجمین قطعه از آلبوم «راز» را با تنظیم فرشاد یزدی منتشر کرد. همکاری با مسابقه خوانندگی «یک، دو، صدا» رادیو به عنوان داور هم از دیگر فعالیت‌های اخیر این خواننده محسوب می‌شود.