گروه تئاتر هنرآنلاینبه گفته حسن پورگل محمدی نویسنده «هنرهای نمایشی؛ روان‌شناسی و جامعه‌شناسی تئاتر»، این کتاب پس از یک سال نگارش، پژوهش و گردآوری برای علاقه‌مندان این حوزه وارد بازار کتاب شده است. بسیاری از تحقیقات و پژوهش‌های این کتاب در فرآیند یک پروژه اجرایی و آزمایشگاهی که از آذر ۱۳۹۶ تا خرداد ۱۳۹۹ رخ داد و به جشنواره تئاتر مجازی «تک» رسید، صورت گرفته است.

این کتاب در ۹ فصل مختلف با مقدمه و نوشتاری از رحمت امینی، شهرام خرازی‌ها، جلال افشار و علیرضا غفاری که همگی عضو کانون ملی منتقدان تئاتر هستند، توسط انتشارات طراحان تین منتشر شده است.

حسن پورگل محمدی نویسنده، کارگردان، بازیگر، پژوهشگر، منتقد، مدرس دانشگاه، موسس آموزشگاه هنرهای نمایشی دراما، عضو انجمن مدرسان خانه تئاتر، عضو انجمن علمی هنرهای نمایشی ایران، عضو انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، عضور شورای نظارت و ارزشیابی هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر آکادمی تئاتر پیشوا و عضو انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان تهران است.

علاقمندان می‌توانند این کتاب را از سایت انتشارات طراحان تین با ده درصد تخفیف به مبلغ شصت و هشت هزار و چهارصد تومان تهیه کنند.