سرویس استان های هنرآنلاین: نخستین جشنواره استانی برخط سجود با موضوع آداب بندگی خداوند در رشته‌های گرافیک و تصویرسازی، عکاسی و فتومونتاژ و خوشنویسی، بهمن و اسفندماه سال گذشته برگزار شد.

فاطمه قرایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد گفت: با پایان مهلت قانونی، هیأت داوران کار بررسی و گزینش برترین‌های این جشنواره هنری را آغاز کردند.

وی افزود: در رشته خوشنویسی با گراش خط نستعلیق، کاظم زردشت از نی‌ریز، با گرایش خط ثلث، امیر پژمان از استهبان، با گرایش خط شکسته نستعلیق، مجتبی رحم‌دار از فسا و خط تحریری نیز حمید کوه‌پیما از سپیدان، همچنین در رشته نقاشی‌خط، یوسف ده‌شیخی از شهرستان لامرد توانستند برگزیده شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد ادامه داد: در رشته گرافیک و تصویرسازی، فاطمه جنتی و زهره دوانی‌زاده از شیراز و در رشته عکاسی نیز حامد راستی از نی‌ریز و محمدرضا طیبی خرمی از صفاشهر هر دو شایسته تقدیر شناخته شدند.

قرایی با پاس داشتن تلاش‌های دبیرخانه شورای اقامه نماز استان، هیأت داوران و سلمان هاشم‌پور، دبیر جشنواره سجود و رئیس انجمن هنرهای تجسمی لامرد گفت: از آن جا که همه‌گیری بیماری کرونا، افزایشی شده است، همه پلکان جشنواره را بر بستر مجازی پشت سر گذاشتیم و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز به آدرس آنان فرستاده خواهد شد.