گروه تجسمی هنرآنلاین: دهمین دوره‌ برگزاری دوسالانه‌ لیورپول با عنوان «The Stomach and The Port» مفاهیمی پیرامون بدن و راه‌های ارتباط با جهان را بررسی می‌کند. پنجاه هنرمند بین‌المللی و دو مجموعه  در دوسالانه امسال شرکت کردند. این دوسالانه یک برنامه‌ پویاست که از نمایشگاه‌ تا پرفورمنس‌، نمایش فیلم‌ و رویدادهایی جانبی رایگان را شامل می‌شود.

بخش اول دوسالانه در بخش بیرونی بر آثار در نمای خارجی بندر لیورپول تمرکز دارد و شامل مجسمه‌سازی در فضای باز، اینستالیشن‌های صوتی و دیجیتال است. بخش دوم در بخش داخلی، آثار هنری را در مکان‌های مختلفی از جمله گالری‌ها، فضاهای عمومی غیرمعمول، ساختمان‌های بلااستفاده، موزه‌ها و اماکن فرهنگی در سراسر لیورپول در معرض دید عموم قرار می‌دهد. پورتال دوسالانه هر روز هنرمندان را معرفی می‌کند و کیوریتوری نمایشگاه را منوالا موسکسو به عهده دارد.

دوسالانه لیورپول بزرگ‌ترین رویداد هنر معاصر بریتانیا در عرصه هنرهای تجسمی است و هر دو سال یک‌بار با حضور چهره‌ها و گروه‌های بین‌المللی در موزه‌ها، نگارخانه‌ها، معابر عمومی و فضای آنلاین برگزار می‌شود.

 از زمان تاسیس این دوسالانه در ۱۹۹۸ تاکنون، لیورپول بیش از ۳۸۰ اثر هنری جدید را سفارش داده و آثار بیش از ۵۳۰ هنرمند از سراسر جهان را به نمایش گذاشته است. دوسالانه لیورپول به‌صورت فیزیکی تا ۲۶ تیرماه میزبان مخاطبان است.