به گزارش هنرآنلاین، «مزون‌کار» دومین فیلم کوتاه سجاد قراگزلو در مقام کارگردان محسوب می‌شود که با تهیه‌کنندگی هادی به تازگی وارد مرحله پیش‌تولید شده است. این فیلم به نویسندگی سیامک کاشف‌آذر مضمونی اجتماعی و ملتهب دارد و فیلمبرداری آن با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین به زودی در تهران آغاز خواهد شد.

قراگزلو فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم سینمایی «قرنطینه» ساخته منوچهر هادی در سال ۸۶ آغاز کرد و پس از آن در سریال‌هایی چون «بیدارباش»، «دلدادگان»، «کوله‌پشتی» و تله‌فیلم‌های «قول»، «مرخصی»، «کلاه‌سبزها»، «چشم‌هایش»، «تصادف»، «تلاطم»، «روز پنج»، «گناه کوچولو» و... به ایفای نقش پرداخت. وی همچنین دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینما و تلویزیون در چند پروژه بوده و فیلم کوتاه اولش «صدای سکوت» موفق به دریافت چند جایزه از جشنواره‌های داخلی شده است.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «مزون‌کار» که برای حضور در جشنواره‌های جهانی تولید می‌شود، عبارتند از فیلمبردار: آرش صادقی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح لباس: آرتا ماهان، برنامه‌ریز: ژاله مروتی، مدیر تولید: بنیامین هادی، عکاس: معین باقری، فیلمبردار پشت صحنه: مهدی کریمی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.