به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پر برکت رمضان و آرزوی سلامتی برای همه مردم عزیز ایران و جامعه پرتلاش مد و لباس از طراحان کشور دعوت کرد برای راه‌اندازی فصل مد رمضان تلاش کنند.

متن پیام دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به این شرح است:

آغاز ماه عزیز رمضان فرصتی است تا جامعه طراحان کشور با نگاهی به آداب و سنن غنی ایرانی اسلامی فعالیتی نوین و جهانی را پایه‌ریزی کنند. اکنون چندین سال است که برندهای مطرح جهان با بهره‌گیری از فرصت ماه رمضان به ارائه پوشش عفاف و حیا اقدام و فصلی نو به فصول مد و لباس جهان اضافه کرده‌اند.

قدر مسلم طراحان و دست‌اندرکاران حوزه مد و لباس کشورمان نیز با بهره‌گیری از توانمندی‌های بی‌بدیل خود می‌توانند وارد این حوزه شده و طرح‌هایی برگرفته از اصالت ایرانی بر پایه سنت‌های اسلامی برای همه مسلمانان جهان ارائه کنند.

ضمن آرزوی سلامت و عبور از بحران کرونا برای همه مردم ایران و بهره‌مندی همه از برکات این ماه الهی، امیدوارم در سال‌های آتی بتوانیم فصل مد رمضان ایرانی اسلامی را برگزار کنیم. برای تحقق چنین هدفی از همه طراحان و فعالان عرصه مد و لباس دعوت به همکاری می‌کنم.

سیده مرضیه شفاپور

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور