به گزارش هنرآنلاین، رئیس فرهنگستان هنر، دکتر حسن بلخاری، استاد دانشگاه تهران و دکتر سیدمحمدحسین نواب، رئیس مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی را به سمت مشاوران خود منصوب کرد. بهمن نامور مطلق طی احکامی، بلخاری و نواب را با توجه به تجربه، تعهد و سوابق علمی و پژوهشی ارزشمند آنان، به‌عنوان مشاوران خود برگزید.

در احکام ایشان ضمن تأکید بر اهداف و وظایف اساسنامه‌ای فرهنگستان هنر، ابراز امیدواری شده است با درایت و همت عالی و عزم و اهتمام مضاعف مشاوران، فرهنگستان بیش از پیش بتواند در تعامل و ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و تشکل‌های هنری و جامعه استادان و علمای فاضل و عالی‌قدر، از ظرفیت پژوهشی و هنری آنان، در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف عالی خود بهره‌مند شود.

همچنین طی حکمی از سوی دکتر بهمن نامور مطلق ریاست دانشگاه هنرهای اسلامی‌ایرانی استاد فرشچیان، دکتر ابوالفضل داودی به سمت معاونت علمی و هنری این دانشگاه منصوب شد.

 دکتر ابوالفضل داودی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس کمیسیون هنر و معماری هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر گروه هنرهای تجسمی مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر و استاد نمونه در سال‌های ۱۳۸۶، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۲ است که‌ سوابق علمی پژوهشی و اجرایی متعددی را در کارنامه کاری خود دارد. همچنین این استاد دانشگاه در سال ۱۳۹۷ دبیری جشنواره هنری ملی پارچه فجر را به عهده داشته است.