به گزارش هنرآنلاین ، بر اساس اعلام تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی»، این برنامه به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. ‎محمد تهرانی درباره این مسابقه گفت: آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعدادهای موسیقی کشور است و صرفا یک برنامه با رویکرد سرگرمی نیست. بلکه تلاش می‌کند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش ها و تمرین های کاربردی لازم، علیرغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده های مستعد را هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار می کند..

وی افزود: در آوای جادویی استعدادهای موسیقی در سراسر کشور،  که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و  یکپارچه را نداشته اند میتوانند از طریق دنبال کردن صفحات رسمی این برنامه و شرکت در فراخوان های مربوطه که به زودی اعلام میگردد ، وارد این مسابقه شوند.

‎تهرانی درباره اسامی هیات مربیان و داوران منتشر شده در فضای مجازی نیز گفت: محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین ستارگان سرشناس موسیقی کشورمان به عنوان مربی و داور در این رویداد همراه آوای جادویی هستند.

فراخوان مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی» به همراه معرفی مجری و دیگر عوامل این برنامه به زودی در اختیار رسانه ها و دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.