گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلم کوتاه "کدام یک از ما دیگر اینجا نیست ؟" به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین بیک در جشنواره LIFT-OFF GLOBAL 2021  انگلیس پذیرفته شد و از ۱۹ تا ۲۶ آپریل به صورت آنلاین برگزار می‌شود. جشنواره LIFT-OFF یک جشنواره معتبر بین‌المللی است که مرکز آن در استدیو پین وود انگلیس است و همچنین در برلین، منچستر، توکیو، نیویورک، تورنتو، لس آنجلس، آمستردام، پاریس، سیدنی، ملبورن و لندن سالیانه مراسم‌هایی برای معرفی سینمای مستقل برگزار می‌کند.

در فیلم کوتاه "کدام یک از ما دیگر اینجا نیست ؟" فیلمساز با الهام از فلسفه دیگری امانوئل لویناس و اندیشه‌های روانشناسانه سعی دارد نگاهی جدید به تلاش در یافتن دیگری ارائه کند. فیلم "کدام یک از ما دیگر اینجا نیست ؟" یک درام فلسفی- روانشناختی با رگه‌ای از سوررئالیسم است که به سبک دگما ۹۵ ساخته شده است. این فیلم همچنین در جشنواره‌های معتبر اوپسالا ، تورینو ، ساپورو ، ریندنس و سولمونا حضور دارد.

عباس شکیب مهر ، زهرا فتحی، روبیتا جلیل‌نژاد، بازیگران این فیلم کوتاه هستند. سایر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: امیرحسین بیک، فیلمبردار: حسین منصور، تدوین: امیرحسین بیک، طراح پوستر : محمدرسول بیک.