گروه سینمایی هنرآنلاین: چدویک بوزمن حدود هفت ماه پس از مرگ برای بازی در «بلک باتم ما رینی» بهترین بازیگر مرد لقب گرفت و وایولا دیویس با همین فیلم بهترین بازیگر زن شد. دنیل کالویا با «یهودا و مسیح سیاه» و یو-جون یونگ با «میناری» جوایز بهترین بازیگر مرد و زن مکمل را از آن خود کردند.

برنده بزرگ مراسم امسال که به شکل تولیدی حدود یک ساعت روی آنتن رفت، شرکت نتفلیکس بود که با «دادگاه شیکاگو ۷»، «تاج» و «شتس کریک» جوایز مهم بخش‌های سینما و تلویزیون را به دست آورد. درام تاریخی «دادگاه شیکاگو ۷» به کارگردانی آرون سورکین جایزه بهترین گروه بازیگری را برد و جایزه بهترین گروه بدلکاران هم به «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» رسید.

در بخش تلویزیون گروه بازیگران «تاج» و «شیتس کریک» برنده جوایز سریال درام و کمدی شدند و جیسن بیتمن برای «اوزارک» و جیلین اندرسن برای «تاج» جوایز بهترین بازیگران مرد و زن را در سریال‌های درام بردند. جیسن سودیکیس با «تد لاسو» و کاترین اوهارا با «شیتس کریک» بازیگران برتر بخش کمدی لقب گرفتند.

در بخش سریال‌های کوتاه یا فیلم تلویزیونی آنیا تایلر-جوی برای «گامبی وزیر» بهترین بازیگر زن شد و مارک رافلو با «من می‌دانم این چقدر حقیقت دارد» جایزه بهترین بازیگر مرد را گرفت.

از آنجا که بازیگران بزرگ‌ترین گروه رای‌دهنده در جوایز آکادمی اسکار هستند، معمولا برندگان جوایز انجمن بازیگران در اسکار هم موفق می‌شوند و سال گذشته هر چهار برنده SAG اسکار را هم بردند.