به گزارش هنرآنلاین، آموزش مجازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که از اسفند ۹۹ به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همراهی یونیسف آغاز به کار کرده بود، با تدریس کارگردانی عطا مجابی در سال ۱۴۰۰ کار خود را دنبال می‌کند.

عطا مجابی متولد ۱۳۶۱ کارشناس ارشد «ادبیات دراماتیک» و هنر آموختۀ دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران است و از سال ۸۳ تاکنون با عنوان فیلمنامه‌نویس و کارگردان، ۱۱ فیلم کوتاه داستانی و تجربی ساخته که تاکنون در بیش از ۶۰ جشنواره ملی و بین المللی حضور داشته و افتخاراتی را کسب کرده است. وی از سال ۱۳۹۱ با عنوان مدرس با انجمن سینمای جوانان ایران همکاری می‌کند و اکنون مدیر دفتر سینمای جوان استان تهران است.

اولین جلسه این دوره آموزشی رایگان، فردا(دوشنبه ۱۶ فروردین) از ساعت ۱۷ به صورت برخط در صفحه اینستاگرام المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با شناسه کاربری @olymp.film.fe برگزار خواهد شد. همچنین مبحث آموزش کارگردانی به نوجوانان در دو جلسه مجازی دیگر در روزهای چهارشنبه ۱۸ و یکشنبه ۲۲ فروردین با حضور عطا مجابی از ساعت ۱۷ در صفحه اینستاگرام المپیاد ادامه خواهد داشت.

گفتنی است بهره‌گیری از این آموزش‌های برخط برای عموم آزاد است و جزییات و اخبار مربوط به پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir  و اینستاگرام آن با شناسه کاربری @iycs.ir در دسترس قرار می‌گیرد.