گروه تئاتر هنرآنلاینرضا بهرامی کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با هنرآنلاین از اجرای نمایش «سگک» نوشته کهبد تاراج از ۱۶ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر خبر داد و گفت: "سگک" داستان شهید شاهرخ ضرغام است. او از لات‌های پیش از دوران انقلاب در محله نبرد خیابان پیروزی بوده است. ضرغام در این منطقه برای خود برو بیا و اسم و رسمی داشته و بسیاری از او حساب می‌بردند. 

او در ادامه افزود: شاهرخ ضرغام به دلیل هیکل درشتی که داشت، بادیگارد کاباره‌ای بود اما در همین نمایش خاطره‌ای از او گفته می‌شود که ضرغام با لوتی‌گری خود بدون هیچ چشم‌داشتی زنی را از کار در کاباره نجات می‌دهد و حمایت می‌کند.

بهرامی عنوان کرد: شاهرخ ضرغام خاطرات لوتی‌منشانه بسیاری داشته است. او در اوایل انقلاب وقتی با نام امام خمینی(ره) آشنا می‌شود، عکس امام را روی سینه خود خالکوبی می‌کند و با شروع جنگ تحمیلی به جبهه و منطقه جنوب می‌رود و گروه پیشرو را به منظور مبارزه با رژیم بعث عراق تشکیل می‌دهد اما در نهایت پس از سه ماه به شهادت می‌رسد. 

این کارگردان اضافه کرد: او که از کودکی عاشق امام حسین(ع) بود آرزو داشت با این بزرگوار محشور شود. جنازه ضرغام هیچ‌گاه پیدا نمی‌شود و تلویزیون عراق نیز درباره شهید کردن شاهرخ ضرغام برنامه‌ای تهیه کرد.

نمایش «سگک» پیشتر در بخش صحنه‌ای هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به صورت آنلاین نمایش داده شده است. بازیگران این نمایش پریسا مقتدی، تینو صالحی، محمدرضا ایمانیان، لبخند بدیعی، فهیمه معین، سهیل ملکی، حسن تدینی، عرفان پورمحمدی و آبتین حاتمی هستند.