گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: استوکس که از ۲۰۱۸ تا همین اواخر از سردبیران ارشد نیویورکر بود، همکاری با روزنامه‌ها و نشریه‌های معتبر چون نیویورک تایمز، هارپرز و فایننشال تایمز را در کارنامه دارد. او دانش‌آموخته دانشگاه کمبریج است و در هاروارد هم پیشینه درس خواندن دارد. استوکس ششمین سردبیر پاریس ریویو در تاریخ ۶۸ ساله آن است.

استوکس هم مانند بسیاری از شیفتگان و دوستداران ادبیات با گفتگوهای ویژه و گاهی تکان‌دهنده پاریس ریویو با این فصلنامه معتبر ادبی آشنا شد؛ نشریه‌ای انگلیسی‌زبان که در ۱۹۵۳ در پاریس بنیان نهاده شد و در پنج سال اول انتشار آثار بزرگانی چون جک کرواک، فیلیپ راث، ژان ژنه، وی‌اس نایپول، ساموئل بکت، ایتالو کالوینو، نادین گوردیمر و... را منتشر کرد.

ساختمان مرکزی پاریس ریویو در ۱۹۷۳ از پاریس به نیویورک منتقل شد و جرج پلیمپتن از ۱۹۵۳ تا لحظه مرگ در ۲۰۰۳ مسئولیت سردبیری آن را بر عهده داشت. سپس بریجید هیوز تا ۲۰۰۵ جانشین او شد و به احترام پلیمپتن نام خود را دبیر اجرایی گذاشت. فیلیپ گورویچ تا ۲۰۱۰، لورین استین تا ۲۰۱۷ و نمنس تا مارس ۲۰۲۱ سردبیران پاریس ریویو بودند.

پاریس ریویو با بسیاری از نویسندگان و شاعران بزرگ ۱۰۰ سال اخیر جهان گفتگوهای مشروح و مفصل کرده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ارنست همینگوی، تی‌اس الیوت، ویلیام فاکنر، تورنتن وایلدر، رابرت فراست، پابلو نرودا، ولادیمیر نابوکوف و... اشاره کرد.