گروه موسیقی هنرآنلاین: علیرضا مهدیزاده خواننده موسیقی ایرانی درباره فعالیت‌های این ر‌زوهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من دو، سه پروژه تک آهنگ دارم که مشغول آماده کردن آن‌ها هستم. یکی از آن‌ها یک اثری است که در نوروز 1400 منتشر می‌شود. در یک قطعه دیگر با استاد جواد بطحایی کار کرده و یک تصنیف به نام «ایران من» خوانده‌ام. کار دیگری که دارم با نوازندگی دوست عزیزم آقای حکمت‌آرا و تنظیم خودم است.

وی درباره قطعه‌ای که در عید نوروز منتشر می‌کند توضیح داد: این قطعه یک آواز در دستگاه ماهور است که در عید نوروز 1400 پخش می‌شود. تنظیم و آهنگسازی آن را حسام جعفری برعهده دارد و خانم الهه اکبرزاده نیز در آن نوازندگی می‌کند. همچنین اشعار آن از خانم ساناز روف است.

این خواننده با بیان اینکه فعلاً قصد برگزاری کنسرت ندارد، عنوان کرد: من نمی‌دانم الآن کنسرت برگزار می‌شود یا نه، چرا که شرایط کرونا باعث شده ما به این ماجرا فکر نکنیم، اما اگر قرار باشد کنسرت‌های موسیقی از سر گرفته شوند، به نظرم سالن‌ها باید کمی با هنرمندان مدارا کنند چون در یک سال درآمدی وجود نداشته که بخواهیم صرف برگزاری کنسرت کنیم. برای برگزاری کنسرت نیاز به حمایت نهادهای مختلف داریم.