به گزارش هنرآنلاین، آلبوم «تنها» به خوانندگی خواننده پیشکسوت بهرام حصیری در شرکت صدای دنیای هنر جمع‌آوری و تولید شده و «سهم من» یکی از قطعات آن است. بهنام خدارحمی، هنرمند شناخته‌شده آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعات این آلبوم را بر عهده داشته و ترانه‌های آن را شایا گراوند سروده است. پاشا هنجنی نی و امید امیری سه‌تار قطعه را نواخته‌اند و رحیم شب‌خیز کار میکس و مسترینگ آن را انجام داده است.

آلبوم «تنها» با صدای استاد بهرام حصیری قرار است دوشنبه نوزدهم فروردین ۱۴۰۰ منتشر شود. علاقه‌مندان برای تهیه نسخه فیزیکی آلبوم می‌توانند برای خرید به صورت حضوری یا سفارش از استریو تومبا نسبت به خرید اقدام کنند و نسخه دیجیتالی آلبوم از طریق سامانه بیپ‌تونز قابل عرضه است.

از حصیری تاکنون ۱۲ آلبوم موسیقی منتشر شده که از آن میان می‌توان به «جان عاشق» با آهنگسازی اسدالله ملک و تکنوازی تار فرهنگ شریف، «صدای عشق» به آهنگسازی احمدعلی راغب، «یاد دوست» با آهنگسازی علی سراجیان و تنظیم هادی آرزم، «بی‌تو خاکسترم» با شعر و آهنگ اکبر آزاد و تنظیم همایون رحیمیان، «تصویر خیال» با شعر تورج نگهبان، آهنگسازی همایون خرم و تنظیم مجید اخشابی، «شور عاشقانه» با آهنگسازی پویا حصیری، «قناری من» با شعر محمد رزاقی و مشفق کاشانی و آهنگسازی پویا حصیری و تنظیم امید امیری و «بی‌آشیونه» با شعر مولانا، صائب، اطهری کرمانی، بیژن ترقی و آهنگسازی احمدرضا مؤید محسنی اشاره کرد.

متن ترانه «سهم من»:

به همین سادگی دیدی آرزوم نقش برآب شد
توی اوج خوش‌خیالی دنیا رو سرم خراب شد

سهمم از عمری رفاقت نارفیقی بوده و بس
آره این همه غم و درد مزد دست دل ساده است

من و باش که فکر می‌کردم می‌رسم به آسمونا
حالا باید من بسازم با همه زخم زبونا

سهمم از عمری رفاقت نارفیقی بوده و بس
آره این همه غم و درد مزد دست دل ساده است

بارون نگاه مردم داره رو سرم می‌باره
انگاری جز غم و غصه روزگار واسم نداره

سهمم از عمری رفاقت نارفیقی بوده و بس
آره این همه غم و درد مزد دست دل ساده است