به گزارش هنرآنلاین به نقل روابط عمومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد، تا هم‌زمان با آغاز مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی‌ را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این نشست 23 اسفندماه با موضوع «نقش و مفهوم طرح بر روی تی‌شرت» و با حضور دکتر پروانه قاسمیان دستجردی، عضو هیئت‌مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و دبیر کمیته طراحان لباس صداوسیما، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت 20 روز شنبه، 23 اسفندماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن‌پوش به آدرس http://instagram.com/department_mode این نشست آموزشی را دنبال کنند.

هشتمین جشنواره نقش تن‌پوش به همت جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری برندهای پوشاک و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و اتحادیه‌ها و صنوف پوشک و به دبیری امین مختاری در خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

پوستر این رویداد را در ادامه ببیند:

37e23939-8f1d-422a-8951-c0d8a68c60b8