به گزارش هنرآنلاین، فراخوان سومین دورۀ نمایشگاه بین‌المللی سالانه دیزاین با محوریت "دیزاین، تحول و امید" به دبیری اشکان قازانچایی منتشر شد. گالری مجازی اعلان در دو دورۀ گذشته و هم‌زمان با فصل رویش و نوروز، اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه طراحی پوستر کرده است. اینک، در سومین دورۀ حضور و با مشارکت فرهنگسرای نیاوران و همچنین در آستانۀ سال نو خورشیدی، در نظر دارد با نگاهی متفاوت به گسترۀ دیزاین و اهمیت آن در جوامع بشری در مدیا‌های مختلف ورود نماید.

سومین دورۀ نمایشگاه بین‌المللی سالانه دیزاین در دو بخش پوستر و گرافیک متحرک(موشن گرافیک) برگزار خواهد شد و هر شرکت‌کننده حداکثر می‌تواند با در نظر گرفتن موضوعات مطروحه(شرح کامل در متن فراخوان) در هر بخش، با سه اثر حضور یابد.

مهران میرحسینی، الهام آهویی و اشکان قازانچایی اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره از نمایشگاه بوده و انتخاب آثار بخش پوستر را کیانوش غریب پور، مهردخت دارابی، جواد آتشباری، مهران میر حسینی و فرشید پارسی کیا بر عهده خواهند داشت همچنین آثار بخش گرافیک متحرک را سعید حق زارع، رضا اللهیاری و میلاد شاه‌جانی انتخاب خواهند کرد. بابک صفری مدیر هنری و الهام آهویی مدیر اجرایی رویداد فوق هستند.

پایان مهلت ارسال آثار ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بوده و گشایش سومین نمایشگاه بین‌المللی دیزاین، هم‌زمان در سایت گالری مجازی اعلان و سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

برای اطلاع از شرح کامل فراخوان به سایت گالری مجازی اعلان www.elanagi.com و سایت فرهنگسرای نیاوران www.fniavaran.irمراجعه فرمایید.