سرویس تئاتر هنرآنلاین، طاها و ماهان عابدی پس از بازی در  فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی این روزها دوباره وارد عرصه تئاتر شده و در «ایوب خان» ایفای نقش می‌کنند. طاها درباره سابقه بازیگری خود به هنرآنلاین گفت: من تاکنون در سریال «آنام» و فیلم‌های سینمایی «معکوس»، «پیشی میشی» و «دیوار شیشه‌ای» بازی کرده‌ام. ماهان هم در سریال«ستارخان» و فیلم‌های سینمایی «دیوار شیشه‌ای» و «پیشی میشی» سابقه بازی کردن دارد.

طاها درباره سوابق تئاتری خود و برادرش افزود: ما در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر با سه نمایش «مکبث»، «سانتی‌متر» و «کاترپیلار» حضور داشتیم و جزو رکوردداران جشنواره بودیم. در سی و هشتمین دوره این جشنواره با نمایش «برگشتن» شرکت کردیم و دوره سی و نهم با نمایش «ایوب خان» حضور یافتیم.

ماهان درباره جذابیت‌ها و ویژگی‌های نقش‌شان در نمایش «ایوب خان» گفت: به نظرم جذابیت نمایش آنجایی است که من دارم دنبال پدرم می‌گردم ولی در این میان هر کسی دارد زندگی خودش را برای من تعریف می‌کند.

طاها عابدی درباره تجربه همکاری با دژاکام گفت: آقای دژاکام استاد ما هستند و ما چهار سال است داریم نزد ایشان دوره بازیگری می‌بینیم. نمایش «ایوب خان» سومین تجربه همکاری ما با ایشان بود. اولین همکاری ما به سال 1396 و نمایش « عشق عقل و آدمی » به خوانندگی آقای پرواز همای برمی‌گردد. دومین اجرا هم تئاتر «مکبث» در سالن‌های سمندریان و شهرزاد بود. ما برای نمایش «ایوب خان» زحمت زیادی کشیده‌ایم. حدود یک سال در فضاهای باز تمرین کردیم تا در نهایت به سالن تئاتر چهارسو رسیدیم.

ماهان عابدی در پایان نوجوانان علاقه‌مند به بازیگری را به داشتن تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف توصیه کرد و افزود: گفت: خدا را شکر می‌کنم که استاد مهربان امیر دژاکام و خانم مهرنوش دارا را سر راه ما قرار داد تا از آن‌ها درس بازیگری یاد بگیریم.

طاها هم از مادرش که در گرما و سرما کنارشان بود و همچنین از پدرش که همیشه پشتوانه دو برادر بوده تشکر کرد.