سرویس موسیقی هنرآنلاین: مهدی حبی مسئول و صاحب مجموعه «رویاواره سه‌تار من» درباره این مجموعه گفت: این یک مجموعه شخصی از جهانگیرخان است که با اینکه در ایران زندگی نمی‌کند ولی از کلکسیونرهای سازهای موسیقی است. ما به خاطر شرایط روحی و اقتصادی جامعه فکر کردیم شاید موسیقی یکی از بهترین‌ راه‌ها باشد تا بتوانیم آدم‌ها را به یک شکل دور هم جمع کنیم و به همین خاطر جهانگیرخان را راضی کردیم اجازه بدهد مجموعه‌شان را به نمایش بگذاریم.

حبی درباره جزئیات این مجموعه عنوان کرد: این مجموعه شامل حدود ۴۰ و چند ساز است که آقای جهانگیرخان در طول بیش از ۳۰-۳۵ سال آن‌ها را از جای جای ایران جمع‌آوری کرده است. روز اول و در افتتاحیه نمایشگاه استقبال بسیار خوب بود. حتی بعضی از استادان مثل آقای توفیقی که خودشان از سازنده‌های ساز هستند از مجموعه ما دیدن کردند و ما بازخورد خوبی از آن‌ها گرفتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این نمایشگاه بحث فروش هم مطرح است، توضیح داد: ما یک قیمت‌گذاری روی سازها کرده‌ایم. بنابراین هم نمایش است هم اگر کسی خوشش آمد می‌تواند سازها را بخرد. در واقع این هم لطفی است که آقای جهانگیرخان به ما کردند. این را هم باید بگویم ما سازهایی را که به کپی بودن آن‌ها شک داشتیم از مجموعه خارج و در واقع سعی کردیم یک کار اصولی و تمیز انجام بدهیم.

حبی درباره قیمت سازها هم گفت: قیمت برخی سازها تا حدود بسیار زیادی مشخص و قیمت‌ها بر اساس قیمتی است که در بازار وجود دارد. قیمت‌ها با نظر آقای حمید آقایی و یکسری از سازنده‌ها که در قید حیات هستند مشخص شده است. آقایی آهنگساز و آدمی شناخته‌شده است و شاگردان زیادی دارد. محلی که برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده، خانه رویابین‌هاست و ما سعی کردیم برای کسانی که رؤیا دارند بستری را فراهم و به آن‌ها کمک کنیم تا رویاهایشان را محقق کنند.