سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سی‌ام بهمن‌ماه بود که انتخابات مجمع عمومی انجمن طراحان لباس و پارچه ایران به شکل مجازی برگزار شد و سومبات هاکوپیان، روح‌الله باقرزاده، فریناز فربد، پروانه قاسمیان، مینو پدرام، مریم خرمدره و برزو ایزدپناه به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره و مسعود طالاری به‌عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند.

مینو پدرام از اعضای هیئت‌مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران درباره برنامه‌های پیش روی انجمن پس از انتخابات انجام شده به خبرنگار هنرآنلاین گفت: از زمان مقرر برای شروع ثبت‌نام افراد و فراهم آمدن زمینه لازم جهت شرکت اعضای حاضر در مجمع عمومی انجمن برای حضور در انتخابات هیئت‌مدیره، بالغ‌بر 200 نفر حائز امتیازات لازم برای شرکت در این انتخابات بودند.

پدرام افزود: در مدت‌زمان تعیین‌شده تا پیش از انتخابات، افراد کاندیدا رزومه و برنامه‌‎های خود را به انجمن ارسال کردند و با نظارت وزارت کار به‌عنوان مرجع ارائه‌دهنده مجوز به انجمن، رزومه و اهداف موردبررسی قرار گرفت  و درنهایت روز پایانی بهمن‌ماه بود که انتخابات مجمع عمومی انجمن طراحان لباس و پارچه ایران به شکل مجازی برگزار شد.

او با اشاره به حضور جمعی از چهره‌های دانشگاهی در جمع هیئت‌مدیره جدید انجمن اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود که با حضور این افراد، بخش عمده‌ای از برنامه‌های کاری آینده به سمت توجه هر چه بیشتر به موضوعات آموزشی رفته و رویکردهای تخصصی را از مسیر آموزشی به‌تمامی ابعاد و زوایای پیدا و پنهان عرصه مد و لباس وارد کنیم.

عضو هیئت‌مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران گفت: در همین راستا و با تکیه‌بر زیرساخت‌های مجازی، شرایط لازم برای گسترش فعالیت‌های آموزشی انجمن در ابعاد داخلی و خارجی فراهم ‌شده است.

پدرام تصریح کرد: طی یک سال اخیر، بخش قابل‌توجهی از برنامه‌های انجمن تحت تأثیر موضوع کرونا قرار گرفت و متأسفانه فرصت رقم زدن بسیاری از اتفاقات در سطح جدی و کلان از دست رفت اما از سویی دیگر با توجه به تغییر ماهیت بسیاری از فرایندهای فعالیتی در حوزه مد و لباس همچون روند برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری جشنواره‌ها و همچنین آموزش در زمینه‌های مختلف، می‌توان امید داشت که در سال آینده بتوان در سایه برنامه‌ریزی، به شکلی شایسته در مسیر تحقق چشم‌اندازهایمان گام برداریم.

او همچنین به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های انجمن در سال آینده اشاره کرد و گفت: یکی از آرمان‌های همیشگی هیئت‌مدیره، سوق دان افراد متخصص، علاقه‌مند و مستعد به سمت بازار کار در بخش‌های مختلف است که امیدواریم این مهم نیز محقق شود.