سرویس موسیقی هنرآنلاین: این گروه که قطعاتی از دوره‌های مختلف موسیقی و آهنگسازان ایرانی را در رپرتوارشان گذاشته بودند، ابتدا دو اثر از ساخته‌های حسین دهلوی را اجرا کردند که اثر «گفت‌وگوی دل» یکی از ساخته‌های دهلوی تاکنون در جایی اجرا نشده بود و این برای اولین بار بود که توسط یک ارکستر اجرا می‌شد.

در ادامه این برنامه یک آهنگ با تنظیم مرتضی حنانه اجرا شد و سپس آهنگ‌هایی از آهنگسازان یک نسل بعد مانند شهرام توکلی و بهزاد عبدی اجرا شد. در نهایت نیز این ارکستر یکی از آثار تنکابنی را اجرا کردند. نوید نوروزی و مهدی عطایی خوانندگان این گروه در این برنامه بودند.

احمد مقدسی‌زاده در رابطه با تجربه پخش اجراهای جشنواره در فضای مجازی گفت: به نظرم این اجرا نتیجه خوبی داشت ولی باید نتیجه صوتی آن را هم ببینیم. واقعاً باید تشکر کنیم که جشنواره را در این شرایط برگزار کردند. وقتی ماجرای کنسرت را با نوازندگان در میان گذاشتم متوجه شدم که آن‌ها تشنه اجرا هستند. خوشبختانه اعضای گروه از این اجرا استقبال کردند. در مجموع اتفاق خوبی بود. بعد از یک سال خانه نشینی، این کنسرت یک هیجانی را بین اعضای گروه به وجود آورد.

اجراهای جشنواره طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا به‌صورت مجازی پخش می‌شد.

هفت سایت شامل جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران، تیوال، بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک اجراهای جشنواره را پخش می‌کردند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر مجموعاً میزبان ۴۲ اجرا و بالغ بر ۱۸۹۰ دقیقه ضبط در تالار رودکی‌ با حضور ۴۶۴ هنرمند داخلی و ۱۱ هنرمند بین‌المللی است.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن تا ۴ اسفند برگزار شد.