سرویس سینمایی هنرآنلاین: اولین قسمت سریال عاشقانه-خانوادگی «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته، با حضور ستاره‌های سینما و تلویزیون با قصه‌ای در دل اتفاقات پر شمار دهه ۶۰ از صبح دوشنبه چهارم بهمن در فیلیمو منتشر شد.

 در «می‌خواهم‌ زنده بمانم» که نامش یادآور یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است، حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی، (با هنرمندی) آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی، (با حضور) افسانه چهره آزاد، عزت مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ بازیگرانی که هر کدام پیش‌ازاین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را داشتند و بعضاً هم در این شبکه آثارشان جزو پرمخاطب‌های سال بوده است. اما نکته قابل توجه بازیگران کلیدی این سریال هستند که هرکدام تجربه حضور در سریال‌های شبکه نمایش خانگی را پشت سر گذاشته‌اند.

سریال می خواهم زنده بمانم

حامد بهداد که پیش‌تر با سریال «دل» ساخته منوچهر هادی به این شبکه آمده است، تجربه حضور موفقش هرچند با اما و اگرهای بسیاری در این سریال همراه بود، اما باعث شد بار دیگر تن به حضور در شبکه نمایش خانگی و در اثری از شهرام شاه حسینی بدهد که با او نیز پیش از این در فیلم «خانه دختر» همکاری داشت.

سحر دولتشاهی نیز از جمله بازیگرانی است که این فضا را تجربه کرده است. او که این روزها سریال موفق «قورباغه» را در پلتفرمی دیگر در حال پخش دارد، پیش از این با حضور در سریال «قلب یخی» به این مدیوم آمد و با سریال‌های «عالیجناب»،«ساخت ایران» و «قورباغه» ادامه داد. حالا او در این سریال با نقشی متفاوت به یکی دیگر از پلتفرم‌ها آمده است؛ باید دید کدام اثر در حال پخشش می‌تواند مخاطب بیشتری را جذب کند.

پدارم شریفی دیگر بازیگری است که روزهای موفقی را پشت سر می‌گذارد. او که با فیلم سینمایی «ماهی و گربه» وارد فضای سینمای شد و با «بادیگارد» و «متولد ۶۵» معروف شد، سال گذشته سریال موفق «هم گناه» ساخته مصطفی کیایی را در پلتفرم فیلیمو داشت و توانست انتظار مخاطبان را با ایفای نقش پیمان صبوری برآورده کند.

حالا باید دید آیا این بازیگران در این سریال نیز می‌توانند مخاطب را همراه خود کنند و آن را تبدیل به اثری ماندگار کنند یا همچنان به همان آثار قبلی و خاطره آن‌ها باید بسنده کرد.

«می‌خواهم زنده بمانم» دوشنبه هر هفته از فیلمیو پخش می‌شود.