به گزارش هنرآنلاین، رستمی درباره درباره کار تازه خود گفت: تقریباً پس از مدت‌ها فعالیت کمرنگ در موسیقی تصمیم گرفتم روند کار خود را تغییر دهم و در  مسیر جدید اولین قطعه را به نام «زمستون» را با شعر زنده‌یاد بهروز افضلی بر اساس ملودی گیلان آماده کردم که پس از دریافت مجوز در سایت‌های معتبر منتشر شد. این یک اثر اجتماعی و حرف دل مردم در ایامی است که سختی و گرفتاری بر مردم و جامعه چیره شده و امیدوارم زودتر این طوفان بلا دور شود. تنظیم قطعه کار استاد فرشاد رستمی است که با حضور بهترین نوازندگان در استودیو به صورت ارکسترال ضبط شد.

این خواننده شمالی درباره فعالیت در شرایط کرونا هم گفت: متاسفانه کرونا تاثیر بسیار بدی بر کل جامعه داشته و اهالی هنر موسیقی هم از این قاعده مستثنی نبودند و چه بسا به دلیل نوع فعالیت خسارت بیشتری به آنها وارد شده است؛ از محدود شدن کنسرت‌ها و اجراهای ارگانی گرفته تا تدریس و وضعیت آموزشگاه‌های موسیقی و بی‌تردید بسیاری از اهالی موسیقی درگیر گذران روزمره خود شده‌اند.

رستمی درباره برگزاری کنسرت‌های آنلاین در این شرایط چنین اظهار نظر کرد: درباره کنسرت آنلاین باید عرض کنم من اعتقادی به آن ندارم! عمری را در سالن‌های کنسرت کنار مردم بودیم، حرف زدیم و آواز خواندیم، با آنها شاد شدیم و شادشان کردیم و از هم انرژی گرفتیم. جذابیت و احساسی که در اجرای زنده وجود دارد, قابل وصف نیست. به ویژه اینکه در این شرایط بد و گرانی و نبود زیرساخت‌ها برای انتقال صدا و تصویر خوب به مردم کشور عزیزم به اجرای آنلاین علاقه ندارم.