سرویس موسیقی هنرآنلاین: چهارشنبه ۲۹ بهمن، چهارمین اجرای دومین روز سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با هنرنمایی حجت اشرف‌زاده و گروه ماهیما همراه بود..

در ابتدای این اجرا اشرف‌زاده از حضور خود در این جشنواره ابراز خرسندی کرده و قطعه «عطر تو» را به یاد محمدرضا شجریان خسرو آواز ایران اجرا و به این هنرمند فقید تقدیم کرد.

این خواننده در ادامه اجرای خود قطعه معروف خود با نام «ماه و ماهی» را به یاد مادران سرزمین خواند.

اشرف‌زاده که با آلبوم «ماه و ماهی» خود را به مخاطبان موسیقی معرفی کرد و در ادامه با انتشار تک آهنگ‌های خوب توانست جای خود در را در میان پلی لیست مخاطبان محکم کند، در این کنسرت نیز به اجرای گلچینی از قطعات محبوب خود پرداخت و با اجرایی قابل قبول توانست مخاطبان خود را راضی کند.

ماه و ماهی/ مه‌دخت/ بی‌خبر از تو/ عطر تو/ جان منی/ سفر نرو/ رفیق/ عاشق توام/ چشم تو/ عزیز بشین به کنارم/ آتشم باش/ از یادهارفته/ دلم گریه می‌خواد/ برف آمد/ پرسون پرسون/ ماه بی‌تکرار من/ پائیزی‌ام قطعات اجرایی این برنامه بود.

حجت اشرف‌زاده: خواننده/ آرش جامع: سرپرست گروه و ویلن/ مجید مظاهری: کمانچه/ حسن ملکی: گیتار/ غلامحسین نخشبی: کیبورد و آکاردئون/ حمید علی‌اکبرزاده: پیانو/ ایمان مهریاری: پرکاشن/ رضا بنائی‌نیا: درامز/ ایمان رضایی‌تازیانی: ‌گیتاربیس/ فراز نصیری‌واثق: گیتار/ فرزاد ادهمی: گیتار/ داوود اریکه: فلوت و ساکسیفون/ علی فربودنیا: ‌ساکسیفون، کلارینت و بالابان/ آراد یادگارفرد: گیتار، اعضای گروه ماهیما را تشکیل می‌دهند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن الی ۴ اسفند در حال برگزاری است.

اجراهای جشنواره طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا به‌صورت مجازی پخش می‌شود.

هفت سایت شامل جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران، تیوال، بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک اجراهای جشنواره را پخش می‌کنند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر مجموعاً میزبان ۴۲ اجرا و بالغ بر ۱۸۹۰ دقیقه ضبط در تالار رودکی‌ با حضور ۴۶۴ هنرمند داخلی و ۱۱ هنرمند بین‌المللی است.