سرویس موسیقی هنرآنلاین: در سومین اجرای روز دوم جشنواره، اجرای گروه وحید اسداللهی از هنرمندان صاحب سبک نقاره در ایران و جمهوری آذربایجان پخش شد.

این کنسرت در شروع با اجرا در دستگاه چهارگاه آغاز شد و سپس سولوی گارمون نواخته شد. در ادامه «آنا من غریبم» با صدای فرهاد جوادی در میان نوای سازها، شنیدنی شد تا این که نوبت به اجرای قطعه ماندگار و خاطره‌انگیز «کوچلره» رسید.

در قسمتی از این برنامه سولوی تار به نوازندگی افشار نامور شنیده شد و درنهایت به‌عنوان پایان‌بخش برنامه، آهنگ «آذربایجان» با صدای جوادی اجرا شد.

اعضای گروه وحید اسداللهی متشکل از وحید اسداللهی (نقاره)، مراد اسداللهی (گارمون)، رضا اسداللهی (پرکاشن)، ماندانا غفاری (پیانو)، تارا موسویان (پرکاشن)، افشار نامور (تار)، فرامرز جوادی (باغلاما)، رضا فرساد (کلارینت)، شهاب میرزایی و فرهاد جوادی (خواننده) بود.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن الی ۴ اسفند در حال برگزاری است.

اجراهای جشنواره طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا به‌صورت مجازی پخش می‌شود.

هفت سایت شامل جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران، تیوال، بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک اجراهای جشنواره را پخش می‌کنند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر مجموعاً میزبان ۴۲ اجرا و بالغ بر ۱۸۹۰ دقیقه ضبط در تالار رودکی‌ با حضور ۴۶۴ هنرمند داخلی و ۱۱ هنرمند بین‌المللی است.