سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بر اساس فرهنگ جاری در کشورمان که منبعث از تفکر اسلامی ایرانی است، همواره دارا بودن پوشش مناسب به ویژه برای حضور در محافل رسمی و اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده که البته این دست از پوشش با نمونه‌های مشابه در کشورهای مختلف تفاوت‌های فاحشی دارد چرا که فرهنگ پوششی ایران بیش از آنکه تناسب با عرفیات اجتماعی داشته باشد، تحت تأثیر باورها، عقاید و شرعیات است.

لذا طراحی، تولید و عرضه محصولاتی تحت عنوان عفاف و حجاب که در عین سادگی و راحتی بتواند حضور مؤثر فرد در اجتماع را تعریف کند  و همچنین دربردارنده دستورات و موازین شرعی باشد، حائز اهمیت است.

بر این اساس، طی سال‌های اخیر و به موازات رویدادهای مختلفی که در عرصه مد و لباس کشور برگزار شده، فعالان عرصه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب نیز به فراخور در راستای برپایی نمایشگاه‌هایی به منظور عرضه جدیدترین دستاوردهای خود اقدام کرده و در نتیجه بخش عمده‌ای از نیاز مخاطبان خود را از بستر این رویدادها مرتفع ساخته‌اند.

و اما طی روزهای پایانی سال قرار است که نمایشگاهی از محصولا عفاف و حجاب در شهر قم برپا شود.

انجمن طراحان مد و لباس استان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و با مشارکت و همکاری هنرمندان این عرصه در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و حمایت از تولید کالای ایرانی، این نمایشگاه را از چهارم لغایت 14 اسفندماه سال جاری برپا می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهان انجام هماهنگی لازم و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ ۳۰بهمن ماه ۹۹ همه روزه در وقت اداری با شماره تماس 37712828 و 37718375 داخلی ۳۱۲ دفتر انجمن طراحان مد و لباس استان قم تماس گرفته و برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کنند.