به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اولین مجموعه از نمایشگاه دائمی "ایران و اسلام" با عنوان "گزیده‌ای از آثار انقلاب اسلامی در آینه مطالعات ایران‌شناسی در غرب (۲۰۲۰-۱۹۷۹)" به زبان‌های مختلف انگلیسی،‌ فرانسه و آلمانی در قالب نمایشگاه مجازی برپا شده است.

فرحناز افضلی قادی، محبوبه شمشیرگرها، فرح زاهدی، لیندا گودرزی، داود آقارفیعی و علی‌محمد طرفداری از جمله پژوهشگرانی هستند که آثار مربوط به انقلاب اسلامی در مطالعات ایران‌شناسی در غرب را گردآوری کرده‌اند.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه مجازی می‌توانند به آدرس: www.nlai.ir/revolution-in-west-surveys مراجعه کنند.

بنا بر اعلام این سازمان، گروه پژوهش‌های اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی،‌ زیر مجموعه اداره‌کل پژوهش کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی در نظر دارد با توجه به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، به منظور معرفی منابع، ‌مراکز و شخصیت‌های ایران‌شناس و اسلام‌شناس نمایشگاه دائمی "ایران و اسلام" را به تدریج و به صورت مجازی برگزار کند.