سرویس موسیقی هنرآنلاین: امیرحسین حسنی‌نیا خواننده، نوازنده بربت و آهنگساز درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها مشغول ساخت چهار تک‌آهنگ هستم که مراحل پایانی را سپری می‌کنند و به‌زودی برای مجوز آن اقدام خواهم کرد. این قطعات به‌محض دریافت مجوز به فواصل زمانی مختلف منتشر می‌شوند.

نویسنده کتاب "آتش‌باز" درباره شش ماه پایانی زندگی مولانا، ادامه داد: "همت" نام یکی از کارهای جدید است که قرار است برای آن یک موزیک ویدیو نیز آماده و منتشر کنم. این کار از اشعار مولانا است. قطعه دیگر "بی تو" نام دارد که این کار نیز با کار قبلی پیش از سال جدید منتشر و پخش می‌شود.

سرپرست گروه موسیقی آقای سماع در پایان با اشاره به بیماری خود گفت: از پاییز امسال هدیه‌ای جدید از سوی خداوند دارم. این هدیه که داخل آن روشنایی است، سرطان غدد لنفاوی است. برای درمان، شیمی‌درمانی را در کنار طب سنتی ابن سینا انتخاب کرده‌ام.

از آثار اجرا‌شده این هنرمند در داخل و خارج ایران می‌توان به اپرای "اینک شمس"، "مسافرت با آب،" پروژه "آقای سماع" با همراهی سماع قونیه، "ملاقات کوانتومی" و "از مولوی تا مولانا" اشاره کرد.