به گزارش هنرآنلاین، پیش‌فروش اولین آلبوم شخصی حامد بهداد که "هزار هیچ" نام دارد از امروز، اول بهمن ماه در سایت بیپ تونز و تیکوک آغاز شد و آلبوم از ده بهمن ماه به شکل دیجیتال و فیزیکی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

بهداد در تولید اولین آلبوم رسمی خود توانسته نوازنده‌ها و موزیسین‌های شاخص جریان موسیقی راک و آلترناتیو ایران را با خود همراه سازد و مجموعه‌ای با هفت قطعه را آماده انتشار کند.

بهداد در تولید تمام قطعات از اشعار حافظ استفاده کرده است.

لازم به ذکر است این اولین تجربه حامد بهداد در زمینه موسیقی نیست و او پیش از این در آلبوم‌ها و کنسرت‌های گروه دارکوب به عنوان خواننده حضور داشته و همچنین قطعاتی در فضای راک و بلوز با همکاری مسعود فیاض‌زاده منتشر کرده که به نوعی هزار هیچ ادامه‌ همین فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

بهداد علاوه برخوانندگی و آهنگسازی، تهیه‌کنندگی این آلبوم را هم بر عهده دارد.

مسعود فیاض‌زاده آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک ِآلبوم هزار هیچ است.

دیگر اعضای گروه ساخت و تولید این آلبوم عبارتند از: دارا دارایی (گیتار بأس)، درشن آنند (طبلا)، علی باغفر (درامز)، آرین میلیکیان (کیبورد)، علی اظهری (گیتار الکتریک و آکوستیک)، رضا خوشنویش (پیانو) و صنم پاشا (بک وکال). همچنین گروه کُر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد در تولید یک قطعه با حامد بهداد همکاری داشتند.

ضبط این آلبوم از سال 1396 در استودیو پاپ با صدابرداری امید اصغری آغاز شد و در نهایت میکس و مستر آن امسال توسط رامین مظاهری به پایان رسید. ضبط کرال در استودیو شهر صدای پارسیان انجام شده و ناشر این آلبوم هم نشر کوک (رضا کریمی‌تبار) است. حنیف سروری مجری طرح و فرهاد فتوحی حامی مالی این پروژه هستند. گرافیک هزار هیچ کار سوگل ضامنی و عکاس عطا محمدی است و نسخه فیزیکی این آلبوم به همت پخش رها (رهگذر هفت اقلیم) در دسترس عموم قرار می‌گیرد. امیر بهاری و سیامک قلی‌زاده تیم رسانه‌ای آلبوم هستند و پخش بین‌المللی آن توسط زنگ رکوردز انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا روز دهم بهمن ماه جهت پیش خرید نسخه دیجیتال آلبوم هزار هیچ از طریق سایت بیپ تونز اقدام کنند و همچنین برای پیش خرید نسخه فیزیکی و نسخه امضا شده به سایت تیکوک (tikook.com) مراجعه کنند. از دهم بهمن ارسال نسخه‌های فیزیکی با پست پیشتاز آغاز می‌شود و نسخه دیجیتال هم قابل دانلود خواهد بود.