سرویس تئاتر هنرآنلاین، محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: ما نتایج مسابقه نمایشنامه‌نویسی دوره دهم همایش "تئاتر صاحبدلان" را روز اول بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در تالار مشاهیر تئاتر شهر اعلام می‌کنیم و به همین منظور در آن روز به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.  آقایان محمدرضا آریان‌فر، حمید نامق و  روزبه حسینی به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقه هستند.

او اضافه کرد: از آنجایی که زنده‌یاد کریم اکبری مبارکه سال‌ها با ما در تئاتر صاحبدلان همراه بودند، بنا شده که از طرف مرکز هنرهای نمایشی، انجمن نمایش، بنیاد رودکی و موسسه هنرمندان پیشکسوت از ایشان تجلیل شود و به همین منظور خانواده‌شان در مراسم حضور پیدا می‌کنند.

مدیر کانون تئاتر دینی اظهار داشت: نمایش‌های خیابانی ما هم با اجرای آقای وکیلیان در روز چهارشنبه اول بهمن به پایان می‌رسد. دو نمایش صحنه‌ای با نام‌های "نجواهای عزازیل" به کارگردانی مهدی خمسه و "برقع" به کارگردانی وحید پیمان‌دار  را هم داریم که خبر آن را به‌زودی اعلام می‌کنیم.

فرهنگ که اخیراً نمایشنامه "چهارراه خندق" را با موضوع زندگی شهید عبدالحسین برونسی منتشر کرده است، در پایان درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: من در حال ویراستاری یک دایره‌المعارف کوچک به نام "نمایش خیابانی ایران و تئاتر خیابانی جهان" هستم. این کتاب هزار صفحه دارد و در آن حدود 150 نمایش خیابانی را تحلیل کرده‌ام. اهمیت نمایش ایرانی از جمله تعزیه، تخت حوضی و گونه‌های دیگر نمایشنامه مثل پرده‌خوانی و نمایش‌های میدانی و آیینی از جمله مباحثی است که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.