به گزارش هنرآنلاین، مستند "عشق پرسپولیس" به کارگردانی مرتضی اسماعیلی به مرحله تدوین و صداگذاری رسید.

این مستند سینمایی که از سال ۹۷ کلید خورد بعد از فراز و نشیب‌های فراوان به مراحل نهایی رسیده است.

مرتضی اسماعیلی کارگردان "عشقِ پرسپولیس"  گفت: یه پرسپولیسی در هر شرایطی پرسپولیسی باقی می‌ماند، چه برد و باخت و  چه تساوی همواره  کنار تیم مورد علاقه‌اش خواهد ماند. این فیلم به بهانه فینال باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه آزادی در سال 2018 ساخته شد.

وی با تاکید بر تجربه هیجان انگیز و ارتباط مستقیم با جامعه هوادار پرسپولیس برای تولید این فیلم درباره مشاهداتش از طرفداران پرسپولیس، بیان کرد: این تیم بزرگ طرفدارانی دارد که چه با قهرمانی و یا نائب قهرمانی تیمشان سربلند هستند و به آن افتخار می‌کنند و هودارای و عشق به این تیم را رسالت و هویت خود می‌دانند. بهانه دیگر تولید این پروژه، پرداختن به یکی از رویدادهای مهم ورزشی بعد از انقلاب اسلامی در کشورمان ایران است، فینال باشگاه‌های آسیا، روشن شدن مشعل ورزشگاه و اولین حضور رسمی بانوان در یک مسابقه مهم، همه این موارد می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای ساخت "عشق پرسپولیس".

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: طراح و کارگردان: مرتضی اسماعیلی، گروه فیلمبرداری:امید مهدوی- علیرضا سجادی-محمد طاهرخانی- مرتضی اسماعیلی، صدابردار: سینا برومند شادان، تدوین و صداگذاری: محمد طاهر خانی، مدیر تولید: مهدی مرادی، مجری طرح: کمپانی مستقل سکانس، باحضور: رامین تربتی، روابط عمومی و تبلیغات: گروه رسانه آرخه،