سرویس تجسمی هنرآنلاین: ‌نمایشگاهی از آثار نیوشا توکلیان در گالری "توماس اربن" شهر نیویورک برپاست. این نمایش با عنوان "جهت حفظ آرامش"  از 9 ژانویه آغاز به کار کرده و تا 13 فوریه (25 بهمن) ادامه دارد.

اثر جدید توکلیان ویدئوآرتی است که فضای شهری و ساختمان‌های نیمه‌کاره را نشان می‌دهد و در این میان رنج‌ها و دردهای انسان را در دنیای مدرن به نمایش می‌گذارد.

در استیتمنت این اثر آمده است: "من توی برجِ سوم از راست، طبقه‌ی هشتم، واحد سوم نشستم. نمی‌دونم تونستین منو پیدا کنین یا نه، ولی می‌تونم بفهمم که پیدا کردن براتون کاره‌ ساده‌ای نیست؛ من نفرِ اولی هستم که حرف می‌زنم؛ بهم گفته بودن ساختمونا در حالِ ساخته، بهم گفته بودن که داره این‌جا پیش فروش می‌شه، ولی بعدن فهمیدم که این‌جا قبلن زندگی بوده، اما همه رفتن؛ یعنی خالی از سکنه شده؛ من الان توی واحدِ پنج‌ام، طبقه‌ی شونزده‌ام هستم؛ نفرِ قبلی که صداشو از طبقه‌ی هشتم شنیدین، همونی که فکر می‌کرد این‌جا قراره پیش فروش بشه، اون خودِ منم که از روز اول مطمئن بودم واحدای این‌جا خیلی وقت پیش فروخته شده، و حالا هم دیگه کسی حاضر نیست واسه‌ی زندگی این‌جا بیاد. من الان توی ساختمونِ ششم از چپ، طبقه‌ی بیست و دو، واحد دهم هستم؛ نفرِ قبلی همون اول بود؛ مثه من که هیچی نیستم جز نفرِ سوم؛ اون دوتا فکر می‌کنن که این‌جا خالی از سکنه‌ست، ولی در اصل این‌جا ساختمونی نیست؛ فکر می‌کنیم هست؛ من توی ساختمونِ دهم از راست، طبقه‌ی سی‌ام، واحدِ دویست و پنجاه هستم؛ من معلوم نیست کی‌ام، ولی هرکی که هستم، فکر می‌کردم قبلن یه نفر بودم که سه بار صدای من به گوش‌تون رسیده."

نیوشا توکلیان متولد ۱۳۶۱ و عکاس ایرانی است که از سال ۲۰۰۲ عکس‌های او در نشریات معتبر بین‌المللی مثل تایم، نیویورک تایمز، اشترن، فیگارو و... به چاپ رسیده‌ است. او در چند کشور جنگ‌زده به عکاسی پرداخته و جوایز بین‌المللی متعددی را به دست آورده است. نیوشا توکلیان پس از عباس عطار، دومین عکاس ایرانی است که به عنوان عضو دائم آژانس عکس مگنوم شناخته می‌شود. او در لیست پیشگامان زنان عکاس جهان Hundred Heroines   نیز قرار دارد.