به گزارش هنرآنلاین، شهریار احمدی، مهمان پانزدهمین ویژه‌برنامه "گفتارهای آنلاین هنر فردا" با موضوع تاریخ، ادبیات و دستمایه‌های نقاشی، خواهد بود.

شهریار احمدى متولد 1358 در کرمانشاه و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر است. وی در سال ١٣٧٤ برنده جایزه اول محیط‌زیست در ژاپن شد و در سال ١٣٨٦جایزه و تندیس دوسالانه بین‌المللی نقاشی جهان اسلام را کسب کرد. شهریار احمدی یکی از مهم‌ترین چهره‌های نقاشی معاصر ایران است که آثارش در داخل و خارج از کشور مورد توجه و تحسین بسیار قرارگرفته است. وی تاکنون بیش از 15نمایشگاه انفرادی در ایران، سوئیس و کشورهای منطقه داشته و در نمایشگاه‌های گروهی بی‌شماری شرکت نموده است. او در سال ٢٠١٠ از طرف بنیاد آرت بریج به لوسرن سوئیس دعوت شد و در سال ٢٠١٥ در بینال ونیز شرکت کرد. در سال ٢٠١٦ برند معروف مد "والنتینو" دو پرده از نقاشی‌های شهریار احمدى را به هنگام شو زمستانی‌اش بر دیوار نصب کرد. کتاب مجموعه آثار او با کیوریتوری پروفسور مارکو منو گوتزو استاد دانشگاه میلان و نوشتارهایی از چند صاحب‌نظر هنری جهان به‌زودی از سوی انتشارات SKIRA چاپ خواهد شد. وى از نقاشان جریان ‌ساز و تأثیرگذار بر نسل پس از خودش است. او از سال 1383 به‌عنوان مدرس نقاشی و رئیس دپارتمان نقاشی دانشگاه علمى کاربردی کرج مشغول کار است.

این ویژه‌برنامه، دوشنبه 22 دی‌ماه، ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه در اینستاگرام:  https://www.instagram.com/_arttomorrow، تلگرام: https://t.me/arttomorrow و آپارت: https://www.aparat.com/arttomorrow پخش خواهد شد. لازم به ذکر است؛ این موسسه در نظر دارد مجموعه رویدادهای خود را که در سال گذشته به صورت ثابت و حضوری برگزار می‌شدند، به صورت مجازی ادامه دهد.