سرویس موسیقی هنرآنلاین: آرش گوران آهنگساز و رهبر ارکستر فیلارمونیک تهران درباره آخرین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: تا پایان امسال دو اثر از بنده منتشر خواهد شد. آهنگسازی قطعه "من نیستم که ببینم" را نیز در دست دارم که با خوانندگی علیرضا قربانی خواهد بود و به‌محض مشخص شدن تاریخ انتشار اثر، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

او ادامه داد: همچنین مشغول ساخت یک آلبوم تصویری هستم که برای خودم است و جزئیات دقیق‌تر را متعاقباً اعلام خواهم کرد. انتشار این آلبوم قطعاً به‌صورت فیزیکی نخواهد بود و نسخه دیجیتال آن به بازار خواهد آمد. عزیزانی که محبت دارند و می‌خواهند آثار و اجراهای من را دنبال کنند، این آلبوم می‌تواند هدیه‌ای از جانب من برای آن‌ها باشد.

این آهنگساز افزود: از سوی دیگر، تولید آلبوم ارکستر فیلارمونیک تهران فعلاً به حالت تعلیق درآمده است، به دلیل این که ممکن است در آینده نزدیک قطعه‌ای به آن اضافه کنیم یا این که در قالب یک یا چند تک‌آهنگ آن را منتشر کنیم. این آلبوم از دو اثر آهنگسازان بزرگ، ساموئل باربر و گیم لکو است و ضبط و مستر آن توسط استودیو کنگان پارسه انجام شده است. امیدواریم به‌زودی زمان انتشار آن را اعلام کنیم.

گوران درمورد فعالیت‌های ارکستر فیلارمونیک تهران توضیح داد: قرار بود اسفند سال گذشته کنسرتی به همراه ارکستر فیلارمونیک تهران داشته باشیم. به مراحل خوبی نیز در تمرین رسیده بودیم، اما با شیوع ویروس کرونا کنسرت ما به تعویق افتاد. امیدوارم در اولین فرصت امکان برگزاری کنسرت برای ما فراهم شود.

این آهنگساز در پایان گفت: در حال حاضر تدریس آنلاین ندارم و برنامه‌ای نیز برای این کار ندارم. تمام ذهنم معطوف به انتشار آثار جدیدم و برنامه‌ریزی برای اجراهای ارکستر فیلارمونیک تهران است. تنها به‌صورت پراکنده یک دوره آشنایی با مفاهیم مقدماتی رهبری ارکستر را به‌صورت آنلاین برگزار کردم.