به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی گروه، امروز سه‌شنبه 16 دی‌ماه ساعت 16 (4 عصر)، نمایش "ویری‌ویری در سرزمین سلامت" بر اساس اثری از "دیوید وود" و به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی‌حسین در تالار هنر میزبان اهالی رسانه، منتقدان و عکاسان عرصه‌ تئاتر خواهد بود.

این نمایش که با موضوع شیوع ویروس کرونا و برای گروه سنی کودک و نوجوان روی صحنه می‌رود، به کادر فداکار درمان، پزشکان و پرستاران تقدیم شده است. 

این اجرای ویژه، نمایش توسط گروه حرفه‌ای فیلم‌برداری ضبط می‌شود و برای پخش زنده و آنلاین آن نیز تدارک لازم دیده شده است که به زودی با حمایت کمپانی "تأترو" در سایت تیوال پخش می‌شود.

المیرا پارسا، نیما فاضلی، طهورا کریم‌خانی، فاطمه سیدطالبی و علی شاه‌صفی در اجرای این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین کیانا محمدی و رها آزادی هنرمندان نوجوان نمایش "ویری‌ویری در سرزمین سلامت" هستند.

اصحاب رسانه و جامعه‌ عکاسان تئاتر، می‌توانند برای تماشای نمایش "ویری‌ویری در سرزمین سلامت" و عکاسی از اجرا و تهیه‌ی خبر و گفت‌وگو با کارگردان و عوامل دیگر، امروز سه‌شنبه 16 دی‌ماه ساعت 16 به تالار هنر در خیابان هفت تیر، مفتح جنوبی، خیابان ورزنده مراجعه کنند.

خبرهای تکمیلی درباره‌ این نمایش به زودی منتشر خواهد شد.