به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره "هنر زنده است"،  با پیشنهاد محمود کلاری دبیر بخش دیجیتال آرت و تأیید شورای سیاست‌گذاری جشنواره، ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک و عکاس)، کامبیز درم بخش (کاریکاتوریست و طراح گرافیک)، سیف الله صمدیان (عکاس و فیلمساز) و آزاده اخلاقی (عکاس و فیلمساز) به‌عنوان اعضای داوری بخش دیجیتال آرت جشنواره "هنر زنده است" انتخاب شدند.

این بخش به شکل رقابتی در ده عنوان برگزار می شود و بنا به تشخیص هیئت داوران آثار مختلف شرکت کننده در بخش مسابقه و نگاه نو قرار می گیرند.

فراخوان اولین جشنواره آنلاین "هنر زنده است" در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب‌پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری بیست ‌و نهم آذرماه منتشر شد و علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره آنلاین "هنر زنده است" می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی  https://portal.aafestival.ir به مطالعه متن فراخوان  و ثبت اثر بپردازند.

نخستین دوره جشنواره آنلاین "هنر زنده است" را مؤسسه فرهنگی هنری "برداشت آخر" و مجموعه فرهنگی هنری "مربع ۱۱" برگزار می‌ کنند. این جشنواره به صورت رقابتی و غیررقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.