به گزارش هنرآنلاین، امیرحسین ایماغیان داور دومین جایزه سال استیکر درباره این دوره از مسابقه گفت: جدا از تعداد آثار و تنوعی که می‌توانست بیشتر باشد، ما با ورکشاپ‌های ویدیویی که در بخش دریافت آثار در اختیار شرکت کنندگان قرار دادیم، فکر می کردیم که فضایی فراهم شود تا یک شغل جدید در این زمینه ایجاد شود. البته در تمام دنیا این شغل شناخته شده است و ما تلاشمان برای این بود که شرایط درآمدزایی برای هنرمندان ایجاد شود.

او ادامه داد: وقتی شما یک استیکر طراحی می کنید، می توانید به درآمدزایی برسید و از آن استیکر استفاده های زیادی بکنید. من فکر می کنم هدف جشنواره امسال بیشتر این است که یک کسب و کار جدید در این حوزه در کشور خودمان خلق کنیم.

ایماغیان اظهار کرد: هنرمندان زیادی در این زمینه داریم و سوژه های فراوانی وجود دارد و این امکان فراهم است که روی آن ها کار شود و حتی جنبه جهانی پیدا کند.

وی افزود: در پیام‌رسان های ایرانی که به نظرم آیگپ یکی از بهترین‌هایشان است، مجموعه زیادی از استیکرهای خوب و جذاب داریم که بسیاری از آنها در سایر پیام‌رسان های کشورهای دیگر هم پخش شده است.

داور دومین جایزه سال استیکر در ادامه عنوان کرد: کلیت جشنواره برای همه ما اتفاق بسیار خوبی است. ما بدون حمایت سازمان هایی که با شبکه های اجتماعی مرتبط هستند جشنواره را برگزار کردیم. اما دوستانی که مدعی این حوزه هستند هیچ کدام امسال به وظیفه شان عمل نکردند و حمایت نکردند. حمایت فقط از پلتفرم نیست، محتوا هم مهم است و امیدوارم این یک تلنگری برای سال های آینده باشد.