به گزارش هنرآنلاین؛ این نمایشگاه که شامل ۷ مجموعه عکس از ۱۰ عکاس ایرانی است، تا روز ۱۲ بهمن برای دیدار عموم برپاست.

عباس میرهاشمی دبیر و کیوریتور این نمایشگاه در آیین گشایش گفت: عکس‌ها سند ماندگار دوره‌های تاریخی و رویدادهای روزگار ما هستند. برای این رویداد هنری همکاری بین اداره کل هنرهای تجسمی و سازمان منطقه آزاد کیش منشأ خیر شد تا عکس‌هایی از تشییع پیکر سردار و همین‌طور دو مجموعه از نبردهای سوریه و عراق روی دیوار برود و مردم این عکس‌ها را ببینند. 

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش نیز با بخشی از وصیتنامه شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: بسیار خوشحالیم که این رویداد در کیش برگزار می‌شود و توانسته این با این نمایشگاه به سردار ادای دین کنیم و قدر‌شناسی مردم ایران را ثبت کنیم.

عکاسان این مجموعه نیز در این آیین گشایش حضور داشتند. عکس‌های این نمایشگاه عبارتند از: مجموعه عکس‌هایش از نبردهای تحت فرماندهی سردار سلیمانی در سوریه از حسین مرصادی، مجموعه عکس‌هایی از نبردهای تحت فرماندهی سردار سلیمانی در عراق از حسن قائدی، مجموعه عکس‌های تشییع سردار شهید سلیمانی در اهواز مرتضی جابریان، مجموعه عکس ورود شهدای بزگوار به فرودگاه اهواز از مدیار شجاعی‌فر، مجموعه عکس تشییع شهیدان در تهران از محمد محسنی‌فر ،مجموعه عکس‌های طواف پیکرهای شهدا و تشییع ایشان در قم از محسن کرمعلی، مجموعه عکس تشییع شهدا در کرمان حامد ملک پور مجموعه عکس خاکسپاری شهدای بزرگوار در کرمان از عرفان کوچاری، مجموعه عکس‌های تشییع شهدا در مشهد از وحید بیات، مجموعه عکس طواف پیکرهای شهدای بزرگوار در حرم رضوی از محمدجواد مشهدی .

نمایشگاه عکس مکتب سلیمانی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و سازمان منطقه آزاد کیش و حمایت اداره کل هنرهای تجسمی از ۱۳ دی ماه تا ۱۲ بهمن ماه در گالری هنر معاصر کیش نمایش داده خواهد شد.