هنرآنلاین: تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران، همچون سایر شهرهای کشور همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به رنگ سردار دل‌ها که نماد فرهنگ مقاومت است، درآمده است.

خیابان‌های این شهر و نمادهای فرهنگی و هنری تهران در سالگرد آسمانی شدن سردار مقاومت، نشانی از او را بر خود جای داده‌اند تا یاد این شهید را گرامی بدارند.

"مرد میدان"

در سالروز عروج سردار دلها طرح‌های فرهنگی با شعار "مرد میدان" در معابر شهری تهران اکران شده است. این طرح‌های فرهنگی در گستره شهر تهران توسط سازمان زیباسازی در سازه‌های فرهنگی شهر تهران برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت به نمایش درآمده است.

 

یادمان سردار مقاومت

شب گذشته نیز همزمان با لحظات شهادت سردار سلیمانی، برج آزادی به عنوان نماد شهر تهران میزبان ویدیومپینگ شهدای مقاومت شد. این نورپردازی سه‌بعدی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از سوی بنیاد فرهنگی هنری رودکی و شهرداری تهران اجرا شد.

 

"سرباز" روی صحنه

مستند نمایش "سرباز" نیز شب گذشته همزمان با اولین سالگرد عروج آسمانی سردار سلیمانی در تالار وحدت روی صحنه رفت. مستند نمایش "سرباز" به تهیه‌کنندگی بنیاد رودکی و نویسندگی و کارگردانی حسین پارسایی تا ۱۶ دی ماه از تلویزیون تعاملی "لنز" برای عموم پخش آنلاین می‌شود.

 

طنین صدای حاج قاسم در برج میلاد

برج میلاد دیگر نماد فرهنگی شهر تهران نیز از شب گذشته میزبان نورپردازی "مرد میدان" شد که این اجرا نیز همراه با صدای سردار دل‌ها است.